Share

Tennis Signerat
25. Rublev var illa ute som människa. 'Jag brände allt på insidan.'
•
Vädret är rätt bra hemma i Sverige och Fidde har börjat jobba natt. Tänk, Popyrin vann i Montreal och Rublev mår bättre. Nu går vi in i Cincinatti!
Hur mår Rublev? Hur mår Sinner? Vad håller Struffen på med? Vad tänkte Tsitsipas när han lät pappan lämna honom igen? Och Lehecka är tillbaka!
Och så lite Karen och veckans Rune såklart och mycket, mycket mer. God lyssning!
More episodes
View all episodes

78. 'Sinner vs USA'
01:13:32|
77. 'Äntligen'
01:05:39|

75. "Inför Paris: Han har mentaliteten för att rubba Sinner."
01:05:17|Nytt avsnitt ute nu. Vi går igenom Roland Garros-lottningen, vilka som kan gå långt, varför vi tror på vissa skrällar — och varför just mentaliteten kan bli avgörande mot Sinner i Paris.Djokovic? Zverev? Fonseca? Prizmic? Jodar? Ruud?Vi vrider och vänder på allt inför årets största grusturnering.




70. "En glad cowboy i Indian Wells"
01:14:36|